Szeptember első hétvégéjén a losonci pályára látogatott az autocross Országos Bajnokság mezőnye.
A verseny egyben a Közép-Európai Zóna Bajnokság fordulója is volt, így a magyar és szlovák versenyzőkön kívül olasz és osztrák versenyzők is rajthoz álltak.
A magyar csapat meglehetősen foghíjasan, mindössze 10 versenyzővel képviseltette magát, bár így is ők voltak többségben a Zóna Bajnokságban.
A Touring Autocross (TAX) mezőnyében Kis Ádám és Antal István voltak érdekeltek. Mindkét versenyzőnek adódtak kisebb műszaki gondjaik, ám a lelkes szerelőcsapatok megoldották ezeket.
A döntőben Kis Ádám a második sorból, míg Antal István a harmadik sorból rajtoltak. Kis hamar megszerezte a 2.helyet az osztrák Popp mögött, de egy kis hibát követően máris az ötödik helyre esett vissza, Antal mögé. Ádám minden praktikát megpróbált bevetni az előzés érdekébe, ám Antal mindvégig visszaverte a támadásokat. Antal a negyedik, míg Kis az ötödik helyen végzett.
A Buggy1600 kategóriában csak Klenáncz József képviselte a magyar színeket. Talán az ő autóját kellett a legkevesebbet szerelni a versenyen, az edzésen a második helyet szerezte meg, amit az előfutamok során is biztosított magának. A döntőben az osztrák Lieberth indult az első rajthelyről, mellőle Klenáncz. A rajtot Lieberth kapta el jobban, de Klenáncz szorosan ott loholt a nyomában, várva a lehetőséget az előzésre. Sajnos ez nem jött össze, de mindvégig izgalmas futamnak tapsolhatott a közönség, mely végén mindössze 8 tized másodperccel nyert Lieberth Klenáncz József előtt.
A SuperBuggyban 6 magyar versenyző állt rajthoz. Sajnos ennyit még nem láttam szerelni a versenyzőinket, mint ezen a futamon. Mindenkinek volt valami szerelni valója, már az edzések után is. Farkas Zsolt váltójában tört el valami, majd szintén az edzésen hibásodott meg Tóth Richárd motorja. Míg Farkas Zsolt csak az első előfutamot volt kénytelen kihagyni a hibás váltó miatt (az újat még este meghozták), addig Tóth Ricsi nem tudott mit kezdeni a szikra nélküli motorral, így részére befejeződött ez a verseny. Tóth Sanyiék is szerelni kényszerültek az első előfutam után, náluk is váltóproblémák jelentkeztek. Klenáncz Szabolcs csapata is keményen dolgozott hol a kicsúszó féltengely, hol egy ütközés miatt megsérült hátsó futómű adott nekik munkát. Nem maradt ki a szombati szerelésből Istókovics István csapata sem, sőt Ábrahám Károly csapata is serényen dolgozott az első futóművön egy ütközést követően. Karesz sajnos a harmadik előfutamban a második kör után kiállni kényszerült, mint utóbb, a depóban kiderült a motorblokkon keletkezett némi folytonossági hiány, így részére is befejeződött a verseny.
A döntőben Karesz mellett Farkas Zsolt sem tudott rajthoz állni, mert a váltó ismét megadta magát.
Klenáncz Szabolcs az első sorból rajtolhatott, ám a rajt pillanatában felszakadt az első difi rögzítése, ami miatt megtorpant, így az osztrák Markus Thomas állt az élre, aki a leintésig megtartotta vezető helyét. Thomas után Szabi a második helyen végzett, míg az olasz Trincossi, majd Tóth Sanyi és Istókovics következtek.
A Junior Buggy kategóriában ifj Ábrahám Károly szerezte meg a győzelmet, a kevés induló ellenére is látványos versenyzést bemutatva a verseny hétvégén.